Cameleonten blev en sittvagn

2012-06-13 @ 20:06:07

Efter ungefär 40 minuters klurande och jobb är nu vagnen omgjord till sittvagn. Tur att jag hittade bruksanvisningen till vagnen på nätet, annars hade jag nog inte lyckats, det var komplicerat nog även med bruksanvisning. Men nu är den klar för invigning av Neda imorgon. Idag blev jag verkligen övertygad om att det är dags att överge liggdelen - dels på BVC-träffen, men även när jag och sötnosen tog en tur på stan i eftermiddags och hon låg och ålade sig i vagnen. Förresten gjorde jag en del fynd när vi var på stan, sommarrean hade tydligen satt igång. Bland annat blev det en fin rosa fleecejacka till Neda från Polarn o. Pyret. Den blir bra nu när hon sitter i sittvagnen när det är dåligt väder, och till hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback