Den viktiga egentiden

2012-05-23 @ 18:54:41

Igår var en av de bästa dagarna på länge. Jag fick en känsla av solsemester. Stranden på dagen, hem och duscha och göra sig fin och sedan träffa en vän för att ut och käka på kvällen. Och jag njöt i massor av att komma iväg ensam hemifrån och umgås med min underbara vän. Det går ju hur bra som helst att hitta på något på kvällen. Neda nattas ju redan 19.00, så efter det är det en perfekt möjlighet för mig att komma bort och hitta på något själv. Om jag bara får komma iväg lite ibland så känns till och med nattamningarna helt ok, men jag ska inte förneka att jag är sjukt trött på de. Men jag ska hålla ut i 1,5 månad till för sen introduceras vällingen och förhoppningsvis minskas nattamningen en del då.

Idag har det varit ytterligare en dag av underbart sommarväder och efter träningen imorse, har jag och Neda spenderat dagen på stranden. Kvällsmaten har precis avnjutits på balkongen i kvällssolen och nu är det dags för lite städning här hemma. Nog bäst att gå in snart i alla fall så att jag inte får alldeles för mycket sol idag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback