Detta känns lovande

2012-05-24 @ 10:47:40

Den sista tiden har vi försökt ge ersättning till Neda sista målet på kvällen, dels för att se om hon sover bättre, men också för att jag ska få lite avlastning. Det har inte gått så bra - tills igår kväll! Jag köpte Sempers ersättning istället för NAN, och hon slukade hela flaskan igår kväll :) Överlycklig mamma! Hon nattades som vanligt klockan 19.00, men denna gången var det pappa som nattade. Sen vaknade hon inte förrän 01.00 och ville ha mat, nästa gång 05.00 och när jag vaknade 08.00 höll sötnosen också på att vakna. Som vanligt när hon precis vaknat var hon på sitt allra bästa humör och verkade däremot inte alls hungrig. Vanligt vis äter hon var och varannan timme på morgonen. Detta känns ju verkligen lovande! Och vilken härlig start på dagen. Nu är vi på väg ut till mina föräldrar med bror och lilla Tilde för att njuta av dagen i trägården. Inte nog med det så är det ju andra delfinalen till melodifestivalen ikväll - vilken toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback