Helgen innan stormen

2012-05-06 @ 19:26:31

Jag och min lilla familj har haft en mysig helg som jag verkligen njutit av. Detta var sista helgen innan en rad av uppbokade helger fram till midsommar. Igår var jag hos min frisör i 2,5 h, efter det mötte jag upp mina älsklingar för att käka lunch på Friday's och på kvällen kom mina föräldrar och min bror med familj på middag. Mamma övade på att natta Neda inför nästa lördag då vi ska på bröllop och det gick riktigt bra 😊 Men lite nervös inför lördag är jag allt! Idag var vi på babysim och hälsade sedan på några goda vänner. Imorgon är det tillbaka till vardagen igen, en mycket trevlig vardag, då jag, Elias och Louise ska med våra bebisar till Vanningen och bada i varmvattenbassängen. Då blir det att öva på allt jag och Neda lärt oss på babysimmet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback