Idag gäller det

2012-05-10 @ 09:58:29

Nu sitter vi hela familjen i bilen på väg upp till Karlskrona efter en ganska stressig morgon. Och det blev inte bättre av att jag var sjukt trött efter en lång rad nätter med lite sömn och mycket ammande. Dock hade jag en mycket trevlig dag igår med häng med Anna och min bror på dagen med våra barn och på kvällen kom Pernilla på besök som alltid är lika kul! På bilden övar hon flaska med Neda som var minst sagt road, dock fick hon inte så mycket i sig. Men huvudsaken nu är att hon inte ratar flaskan. Efter Nedas läggdags kl 19 blev det mysigt tjejsnack i soffan som var mycket välkomnat - skönt med egentid utan barn emellanåt!

Åter till idag; vi är som sagt på väg till Karlskrona för att köpa tomt idag, en tomt som vi varit på väg att köpa i ungefär TRE år. Efter långa processer med bland annat bygglovsansökan och vatten- och avloppsfrågor, är det äntligen dags för avslut. Tanken är att vi så småningom ska bygga ett fritidshus på tomten. Wish us luck today :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Lycka till!



Min lilla tjej som är nästan lika gammal som din sötnos äter också massor på nätters just nu, skönt att höra att man inte är ensam, för man blir sjukt trött.

2012-05-11 @ 07:40:16
URL: http://forortsdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback