Lovely Sunday

2012-05-13 @ 22:39:01

Efter en relativt sen kväll igår, var det upp i tid imorse för att promenera bort till babysimmet. Vi brukar bara tillsammans med lillfisen, men idag agerade jag fotograf istället. Det var dock både den första och sista gången jag är ovanför vattenytan i den simhallen - så jäkla varmt! Nästa gång ska bebisarna få dyka under vattnet för första gången så då tänkte jag låna min brors undervattenkamera och hoppas på att Neda fastnar på bild även under vatten. Efter babysimmet gick vi och åt brunch med några vänner som också simmar med sin dotter på söndagsmorgnarna. Vi käkade på Gustav Adolfs Restaurang och det var någon av de bästa bruncherna jag ätit. Där satt vi på uteserveringen i säkert tre timmar och njöt av söndagen i solen med goda vänner. Kan man ha det bättre? Sen blev det lite strosande på stan och glassätande. När vi kom hem var det helt underbart på balkongen och jag lade mig där i bikini och sov en tupplur. Nu är jag dock lite röd efter lite väl mycket sol idag, men vilken underbar söndag!




Kommentarer
Postat av: Mormor o mamma

Så stor mormors lilla gryn ser ut där i vattnet! Så SÖT!

2012-05-14 @ 19:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback