Lunch i det blå

2012-05-15 @ 19:33:58

Träningsvärken har kommit smygande idag efter SATSbaby igår förmiddags. Oftast är ju värk negativt och otrevligt, men träningsvärk tycker jag nästan är skönt om man inte får för mycket av det. Det betyder ju att man varit duktig och tränat :)

Idag pysslade jag och Neda här hemma. Tanken är att få i ordning i Nedas rum så att hon kan få flytta in där senast på fredag. Några flyttkartonger har fastnat där ouppackade sedan flytten, men nu börjar det bli dags att ta tag i dem.

Efter lite ordnande här hemma mötte vi upp min bror och lilla kusinen Tilde för en liten picknick i parken - vilket underbart väder det var! På vägen hem upptäckte vi att en cirkus höll på att sättas upp i andra änden av parken. Så Tilde fick se hästar, kameler och elefanter. Neda är däremot fortfarande lite väl liten för att få något utbyte av det. Det ska bli kul när de är så stora så vi kan gå på cirkus, det ser jag fram emot :)

Mammalivet är helt underbara dagar som denna!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback