Lyckad möhippa

2012-05-27 @ 19:39:50

De senaste veckorna har jag varit busy med att planera min svägerskas möhippa i smyg och igår var den stora dagen för henne. Det blev den riktigt lyckad dag som innehöll aktiviteterna vattenskidåkning, picknick, fotografering på Linus fotobåt (resultatet ska bli en väggalmanacka som min bror får när han gifter sig med Lotta), middag på Årstiderna by the sea, melodifestivalen och sen när alla andra hade gett upp gick jag och Carro ut och dansade (första gången sedan Neda kom - och jag var supertaggad på utgång!) Det blev en helt underbar dag (och natt) och Lotta var supernöjd med dagen. Det blev till och med lite tårar när hennes nära vän från Stockholm överraskade med att dyka upp vid vattensportklubben, what a moment! Här är ett urval av bilder från dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback