Lycklig mamma!

2012-05-18 @ 08:14:48

Inatt var det andra natten som vår lilla solstråle sov i sitt eget rum, och det gick riktigt bra! Hon vaknade rekordfå gånger inatt för att amma. När jag vaknade nyligen vid 08.30 ligger min stora älskling vaken bredvid mig och säger att Neda har legat vaken i sitt rum i typ 20 min och snackat och blåst bubblor 😃 Underbart att hon är så glad trots att hon åt senast 03.00, och så lycklig jag blir att hon ligger glad och nöjd på sitt eget rum ensam. Nu är jag helt övertygad om att det var rätt tid att flytta in henne till hennes rum. Bra start på dagen - och jag känner mig för en gångs skull utvilad. Idag blir det lunch med finaste Carolina nere på stan.


Kommentarer
Postat av: Fanny

vad roligt att ni också ska ha namnfest :) vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra än, men att nån sjunger eller läser en dikt är ju ett förslag... Istället för vatten på huvudet kan man sätta en krans. Vill man kan man ha faddrar.. Sen får man väl prata lite om namnet, varför man valt det o vad det betyder kanske..

Jag tror att jag ska göra en tipsrunda om Oskar också. Och kanske nån annan tävling eller lek..

Lycka till! O berätta gärna om du har fler idéer till namnfest :)

Kram!

2012-05-21 @ 10:55:26
URL: http://fanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback