Njuter av försommaren

2012-05-22 @ 16:49:14

De senaste dagarna har det varit helt underbart väder, därför har bloggandet åsidosatts en aning. Här kommer lite bilder från helgen som gick, som bland annat innehöll svensexa för mannens del (min brors svensexa), babysim och häng hos mina föräldrar. Igår och idag har jag och lillfisen njutit ute av det fina vädret med vänner, igår parken och idag stranden. Helt underbart att vara mammaledig när det är såhär härligt väder.

Ikväll ska jag så ha lite viktig "egentid", så jag och bästaste Annie ska ut och käka ikväll efter Nedas läggtid klockan 19.00. Det ska bli riktigt härligt och det skadar ju inte att prognosen för 20.00 ikväll är 20° och sol - oj vad jag ska njuta av kvällen!!





Kommentarer
Postat av: Louise

Gumman :)

Vilken underbar tid vi har nu. Får boka in en ny dag som vi kan träffas :)

Ha det gott kram

2012-05-23 @ 12:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback