Orolig.

2012-05-29 @ 13:26:40

Hela förmiddagen har präglats av oro. Efter amningen imorse rapade Neda upp lite mjölk som hon ibland gör, men idag var mjölken rosa! Herregud vad orolig jag blev - vad kam detta bero på?! Efter ett antal telefonsamtal till Sjukvårdsupplysningen, vårdcentraler här uppe i Småland och till sist en barnakut fick jag ett lugnande svar. Förmodligen beror det på något blodkärl i mitt bröst som läcker, alltså inget farligt. Neda beter sig precis som vanlig, är lika glad som hon brukar och för tillfället skrattar hon åt allt jag säger och gör. Nu är jag och sötnosen i Tingsryd medan den stora älsklingen var tvungen att stanna hemma i stugan och jobba. Vi har precis handlat mat och sitter nu och käkar lunch på ett café är i lilla byn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback