Övning ger färdighet

2012-05-30 @ 19:13:25

Vi försöker ge flaska en gång om dagen, då vi vill att Neda ska gilla flaskan. Idag har hon till och med lärt sig att hålla i det själv ;)

Jag och sötnosen tog en tur in till Tingsryd även idag för att handla lite inför namngivningen på lördag. Bland annat köpte jag en ny blus, då klänningen jag planerat ha blir för kall att ha på sig på lördag enligt väderleksrapporten. Imorgon blir det ännu mer fixande så som inhandlande av all mat. Ikväll tänkte vi fortsätta planera ceremonin som vi ska hålla för Neda på lördag. Jag tänkte att vi kunde plantera ett träd här som Neda kan växa ikapp med. Gud vad mycket planering en namngivning kräver, men det är ju kul också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback