9 dagar kvar

2011-12-20 @ 17:37:24

Nu närmar det sig med stormsteg och tankarna kring operationen och tiden efter snurrar runt i huvudet på mig dag som natt. Hur kommer det gå till? Hur länge får jag träffa Lillan precis när hon kommit ut och hur länge måste jag sedan vänta på att träffa henne igen när jag ligger på uppvaket? Tur att vi ska till barnmorskan en sista gång på torsdag så att jag kan ställa lite frågor till henne. Och de frågor hon inte kan svara på kan jag ställa när vi ska på mötet på förlossningen dagen innan kejsarsnittet. Kan fortfarande inte fatta att vi snart har vår bebis hos oss, omöjligt att föreställa sig hur det kommer att bli! Men jag är säker på att det kommer bli hur underbart som helst i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Helena

enligt Måbs kunde inte vi ha en bättre förlossning. jag var ju vaken.. ska inte du vara det?? Din sambo får lillan, de ser sp allt är bra tillsammans med barnläkare. Sen kommer han med knytet i sina armar medans du sys kan ni gosa tillsammans. På uppvaket följer alla med och ni myser tillsammans...Om inget allvarligt sker så har du henne hos dig direkt!

2011-12-20 @ 17:56:36
URL: http://halajna.blogg.se/
Postat av: Elina

Åh det låter ju hur mysigt som helst, så vill jag också ha det! När min barnmorska berättade lite om kejsarsnitt lät det inte alls så.. men jag misstänker att hon inte har så stor koll på hur det egentligen går till på sjukhuset. Var ni inte på Ystad BB? Måste kolla upp hur rutinerna i Malmö ser ut. Hoppas på så som du förklarar :)

2011-12-20 @ 21:01:29
URL: http://embry.blogg.se/
Postat av: Helena

Jo vi var i Ystad och det blev som sagt kanon. Om inget drastiskt händer och tjejen er mår bra fram till förlossning borde du få vara vaken, håller tummarna! Sjukt obeskrivlig känsla av att inte känna något i kroppen och sen höra ett skrik.. Får rysningar än idag!

2011-12-20 @ 22:00:59
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback