Inte alltid som man tänkt sig

2012-10-06 @ 16:42:55

Nej, det blir inte alltid som man tänkt sig, men det kan bli bra ändå. Mia som jag skulle hänga med här i Stockholm idag avbokade i sista stund på grund av arbetet. Så förmiddagen spenderade jag ensam i huvudstaden och gick på en ordentlig shoppingtur. Jag hittade till exempel morgongåvan jag ska ge till min älskling när vi gifter oss och sen blev det såklart lite kläder till mig också! Nu på eftermiddagen mötte jag upp med en gammal vän som jag träffade och jobbade med på kos. Det var toklängesedan vi sågs och det var riktigt kul att ses idag. Nu är det snart dags att hoppa in i duschen och göra sig i ordning inför kvällens bravader. Det blir middag på någon restaurang här på söder och sen blir det vidare till Stureplan och ev solidaritet så som planen ser ut nu. Ska bli riktigt kul att gå ut ikväll, det blir ju inte så ofta nuförtiden.

Neda verkar trivas som bara den hemma hos mormor och morfar, och än så länge tycker jag inte det är särskilt jobbigt att vara isär. Jag vet ju att vi är tillsammans imorgon kväll igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback