Redan helg!

2012-10-18 @ 22:22:22

Veckan har gått fort och redan imorgon börjar vår helg då vi åker upp till Karlskrona redan imorgon bitti. I tisdags fyllde min bror år och vi firade då honom hos mamma och pappa och igår var det stor mamma- och bebisträff här med åtta mammor och åtta barn och idag en dag på stan och sedan möte med banken angående vårt husbygge. Däremellan har jag fixat en hel del inför bröllopet - bokat hotell, diskuterat med kocken, börjar kolla skor till mig och idag köpte vi en sulky som vi ska ha med på bröllopsresan (Neda får ju den stora äran att följa med!). Och nu när vi ska spendera helgen i Karlskrona så blir den fullspäckad med bröllopsplanerande. Så det snurrar minst sagt i mitt huvud för tillfället. Tur jag var på yogan ikväll, blev så avslappnad så att jag till och med somnade två gånger på avslappningen i slutet. Nu ska jag se till att somna snarast för jag vet ju att lill-tjejen ALLTID vaknar klockan 07.00. Praktisk väckarklocka, men det hade ju inte skadat om man kunnat ändra till 09.00 någon morgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback