Ny vecka, ny månad

2012-10-01 @ 20:02:07

Det känns otroligt att det redan är oktober, vilket bland annat betyder att det är mindre än två månader till vi ska gifta oss! Jag börjar faktiskt känna mig lite smått stressig, så mycket som ska planeras, bestämmas och bokas. Idag har jag dock inte lagt någon tid alls på bröllopsplanerandet. Det blev istället en tur på stan och lunch med bästa Pernilla. Imorgon är mitt mål att bocka av i alla fall någon punkt på den långa listan inför bröllopet. Så många detaljer som man ska tänka på, men kul är det :) Nu ska jag fortsätta av njuta av min ensamma kväll medan Neda sover och mannen är på grabbkväll.




Kommentarer
Postat av: Mormor o mamma

Neda, till helgen blir det mormor o morfar mys. Vi längtar!

2012-10-01 @ 21:22:07
Postat av: Hannah

Hej! Ja det är verkligen fullt upp med bröllopsplanerandet, vi ska gifta oss på nyår så jag vet vad du pratar om ;-) har ni funderat på vad Neda ska ha på sig? Ni har inga tips att komma med kanske ;) ta hand om er och lycka till med allt planerande!

Hälsningar från Hannah

Svar: Åh vad kul! Och kul att ni ska gifta er på nyår! Nä, jag vet faktiskt inte vad Neda ska ha på sig. När jag var och provade bröllopsklänning såg jag ju en del klänningar till barn, men de såg lite stora ut.. Kanske får ta en runda till i bröllopsklänningbutikerna för att kolla klänning till henne. Annars blir det nog bara en "vanlig" finklänning till henne. Har du funderat något på det? Hur gammal är din lille?
Elina

2012-10-02 @ 11:26:22
Postat av: Frida - mamma till Juni

Nu snokade jag här och såg ni nämnde kläder till de små. Vi gifte oss visserligen på sommaren, de kanske finns mer klänningar att få tag på då. Men ett tips är att titta på Zara. De har mycket fint som passar lite finare tillfällen. Juni hade en gräddvit spetsklänning därifrån som matchade mig och såg ut som klänningarna i bröllopsbutikerna, men va betydligt bättre pris på, och vi hade svårt med storlekarna i bröllopsbutikerna! Lycka till :)

Svar: Åh, zara är ett bra tips, där ska jag absolut kolla! Kul om man hittar en klänning som kan användas på fler tillfällen också ju.
Elina

2012-10-02 @ 12:59:33
URL: http://mammatilljuni.blogspot.com
Postat av: Hannah

Nä vi har inte heller funderat på klädseln, har oxå kollat bröllopsbutiken, men det är som du säger med storlekarna.. Min flicka blir 9 månader i oktober och min pojke blir två och ett halvt i november.. Får väl se vad man hittar på i klädväg till de små liven ;-)

Hannah

Svar: Frida tipsade här på bloggen om att kolla Zara, det kan ju vara ett bra tips :)
Elina

2012-10-02 @ 22:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback