Inte en lugn stund

2012-10-09 @ 23:18:10

Nu är tempot här hemma på en helt annan nivå. Neda kryper in och ut ur olika rum för att utforska allt som kommer i hennes väg. Kul men intensivt!

Idag fick Neda även en lekstund med mormor medan jag var på anställningsintervju. För två veckor sedan var jag på intervju på bankens personalavdelning men då var det inte för någon specifik tjänst. Men igår ringde en man inom banken som har en tjänst ledig. Så det blev snabba ryck och idag var jag på intervju hos denne man. Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på att jag får jobbet. Den enda nackdelen med jobbet är att jag förmodligen i så fall kommer få börja jobba lite tidigare än vad jag egentligen hade velat. Men huvudsaken för mig just nu är att få ett fast jobb och etf jobb som jag vill ha. Föräldraledighet och dagisplats får vi helt enkelt lösa efter behov.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Lycka till!

2012-10-11 @ 06:04:10
URL: http://forortsdrommen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback