Anställningsintervju

2012-09-25 @ 17:33:56

Idag kändes det dom om jag tog ett steg närmare arbetslivet. Imorse var jag på intervju på handelsbankens personalavdelning. Det börjar ju faktiskt bli dags att försöka hitta en anställning. Någon gång under våren, men helst i slutet av våren hoppas jag på att börja. Jag vill helst inte börja för tidigt, för trots att Björn kan vara pappaleding någon eller några månader, så betyder det att Neda får börja på dagis tidigare. Tydligen är det lättare att få dagisplats i typ augusti, då den månaden tycker jag hade varit optimal för dagisstart.

Efter intervjun blev det en mysig mammaträff på Green. Nu är det snart dags för ett yogapass på sats och efter det blir det att diskutera bröllopsmeny med mannen. Jag fick ett antal förslag på rätter av vår kock tidigare idag som jag snabbt läst igenom och allt lät super gott!


Kommentarer
Postat av: Mormor o mamma

Sötisar!

2012-09-25 @ 21:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback