Bröllopsfixande till tusen

2012-10-21 @ 20:07:06

Helgen har gått extremt fort i Karlskrona och nu är vi redan på väg hem. Det har varit ett fullspäckat schema sedan vi kom i fredags runt lunch till söndag. Jag har varit hos frisören och fått en testuppsättning, beställt blommor, beställt bröllopstårta, diskuterat menyn med kocken, hittat kostymen till Björn, visat vår tomt för fotografen då vi ska fotograferas där innan vigseln och så hann vi även med ett möte med Hem1 som ska bygga vårt hus. Plus att vi har träffat största delen av Björns släkt under helgen. Ja, jag är minst sagt imponerad av allt vi hunnit med i helgen. Det känns underbart att kunna bocka av flera punkter i listan inför bröllopet.

Nu till något tråkigare: Neda känns inte helt ok. Hon har varit väldigt ledsen i eftermiddags och under kvällen, vilket inte alls är likt henne. Och så har hon gång på gång tagit huvudet mot axeln och tagit upp armen precis som om det kliar eller gör ont i örat. Vi upptäckte att hon hade en stor klump öronvax som vi lätt fick ut, men hon fortsatte att besväras av örat. Stackare! Jag har aldrig sett henne så här ledsen. Hon fick en Alvedon för någon timme sedan och när vi kommer hem och ska lägga henne i sin säng tänkte vi ge henne näsdroppar som kan hjälpa mot det onda i örat. Jag hoppas verkligen att snuttan slipper bli sjuk!

Här är en söt bild på Neda och kusin Leo när de pussades igår vid middagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback