Five days to go

2011-12-29 @ 10:16:19

Den 29 december - den dagen som först var planerad för mitt kejsarsnitt. Men efter ändringen får vi vänta ytterligare fem dagar på att träffa vår lilla bebis. Om hon bara håller sig där inne tills dess. Igår kväll hade hon värsta träningspasset i magen i säkert över en timme. Lite obehagligt aktiv, vet inte vad hon sysslade med. Men jag tror inte att hon har vänt sig då hon fortfarande sparkar på min högra sida så som hon gjort det senaste typ sju veckorna.

För att undvika att hon försöker ta sig ut innan den 3 januari försöker jag ta det så lugnt som möjligt och inte vara för mycket fysiskt aktiv. Men det är riktigt svårt! Igår stor städade jag bland grytor, kastruller och annat i köket, vi var och handlade och så var vi ju på sjukhuset på möte på förmiddagen. Lite väl aktiv dag för mig. Idag ska jag verkligen försöka hålla mig i skinnet. Tänkte dock tvätta och göra något storkok (skönt att ha frysen full när Lillan kommer), men annars ska jag försöka att mest läsa eller kolla på film idag. En liten runda till MVC blir det dock också. Då vår barnmorska är ledig bokade hon in ett möte med en annan barnmorska. Skönt att kontrollera så att allt fortfarande ser bra ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback