Intensiva sammandragningar

2011-12-19 @ 21:02:49

Det tre senaste dagarna har jag haft otroligt mycket sammandragningar. Hoppas inte att Lillan börjar bli redo för att ta sig ut. Hon får allt vänta till den 29:de! Jag borde nog ta det lite lugnare och inte springa runt på stan så mycket, men det är svårt att låta bli när man är ledig plus att julen närmar sig. Min foglossning mår ju inte heller så bra av att jag rör mig för mycket.. Imorgon funderar jag på att cykla när jag ska ner på stan och fika, ska tydligen vara bättre att cykla än gå när man har foglossning. Nu låter det som om jag har det hur jobbigt som helst med sammandragningar och foglossning, men jag tycker att jag i själva verket mår mycket bra. Måste bara ta det lite lugnare än vanligt.

Nu ska jag snart ta och krypa ner i sängen och börja läsa en ny bok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback