Kandidatuppsats godkänd!

2011-12-22 @ 12:25:00

Perfekt timing - två dagar innan jul och en vecka innan Lillan kommer - fick jag idag mitt efterlängtade resultat på min kandidatuppsats. Och jepp, den är godkänd! Underbart att jag kan lägga det bakom mig nu. Jag är så glad att jag lyckades bli klar med min kandidatexamen innan Lillan kommer, var lite orolig att jag hade varit lite väl tidsoptimistisk, men visst gick det :) Så nu kan jag i lugn och ro njuta av att bli mamma, utan att behöva tänka på min examen.

Nu ska lyckliga jag och min älskling iväg till MVC för vårt sista möte med vår barnmorska där innan kejsarsnittet nästa vecka. Och senare ikväll kör vi ner till mina föräldrar för att vara där under hela julhelgen. Ska bli riktigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback