Sista inköpen

2011-12-17 @ 11:54:25

Efter en härlig, slapp och lång lördagsmorgon ska vi nu ge oss i väg och köpa det sista i bebisväg som vi vill ha handlat innan Lillan kommer. Det är ju förmodligen en sista helgen innan hon kommer om vi bortser från julhelgen, för då vill vi inte springa massa ärenden. Badbalja och bärsele är något av det som står på inköpslistan, får se vad vi hittar. Och så ska vi försöka hitta ett spjälskydd till vaggan. Hittills har jag bara hittat för spjälsäng, men det borde ju inte vara så svårt att hitta till vagga tycker jag. Annars får vi helt enkelt göra någon variant av skyddet till spjälsäng. Jag testade även regnskyddet till min Bugaboo Cameleon - inte helt lätt att få rätt på men till sist blev det rätt. Bäst att vara förberedd på en regnig skånsk vinter ;) Borde testa babyskyddet till vagnen också så att vi vet hur vi ska göra. Men nu iväg till Babyproffsen och Barnens Hus! Ha en härlig lördag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback