Den långa väntan

2011-12-27 @ 16:45:32

Nu är julen över, bara nyår kvar och sen kommer vår lilla bebis. Börjar bli lite skrämmande nära nu, känner mig nästan nervös nu. Om en vecka så har vi henne hos oss. Konstig tanke. Omöjligt att förstå.

Idag kom vi hem igen efter fem dagar hos mina föräldrar. Det har varit riktigt mysigt och skönt med lite omväxling så att väntan på Lillan inte känns så lång. På vägen hem körde vi inom Svågertorp och handlade en ny stor stekpanna, en matberedare och tyg med tillbehör så att jag kan sysselsätta mig med att sy lite kuddar nu när jag ska vara hemma i en vecka. Jag ska försöka att inte gå ut för mycket - allt för att Lillan ska stanna svar i magen till den 3 januari. Lånade även några böcker och filmer av mamma, så nu ska jag nog inte bli allt för restlös här hemma :) Jag tror att jag börjar med en film redan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback