Vecka 35

2011-11-25 @ 11:14:34

Herregud, vi går redan in i vecka 35. Nu går det snabbt och det lär ju inte gå långsammare nu när det snart är jul och sen nyår, om hon fortfarande är kvar i magen vill säga! Lillan är förmodligen nu runt 47 cm och väger 2,4 kg, men i och med att hon var lite mindre än normalt tror jag att hon väger typ 2,2 kg. Men hon ökar 25-30 gram om dagen, så det går snabbt.

Magbilder vecka 35 (34+0)


Idag är det 41 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum, alltså mindre än 1,5 månader! Trots att jag vetat om att jag är gravid sedan 28 april, så känns det ändå som att det går lite snabbt nu. Samtidigt börjat vi längta efter henne så mycket nu att det bara är skönt att det går lite fort nu :)

Kommentarer
Postat av: VS - Anna

Hej!



Missa inte den här, sista dagen idag!



http://vittellersvart.blogspot.com/2011/11/vinn-ett-av-tva-presentkort-hos-love.html



Mvh Anna

2011-11-25 @ 20:39:35
URL: http://vittellersvart.blogspot.com
Postat av: Emelie

Gud så spännande att det börjar närma sig, känner själv för varje vecka att verkligeheten börjar komma ikapp mig. Jag håller verkligen tummarna för er att ert lilla knyte kommer 2012 och inte bestämmer sig för att komma tidigare än planerat, men som alla säger till mig "sånt går inte att planera" =)

2011-11-27 @ 10:13:47
Postat av: Elina

Nä precis, det är väl bara att inse att man inte kan kontrollera det - hon kommer när hon kommer :)

2011-11-28 @ 09:28:18
URL: http://embry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback