Vecka 31

2011-10-28 @ 09:40:39

Lillan växer så att det knakar, och det känns då hon tar mer och mer plats i magen. Nu är hon ungefär 43 cm lång och väger 1,8 kg. Hennes fringernaglar har nu vuxit ut ännu mer och når fingertoppen. Lillan kan nu fixera blicken och ser bättre skillnad på ljus och mörker. Tydligen är det vanligt att man sover dåligt nu. Jag tycker nog att jag sover helt ok, men vaknar dock minst en gång per natt för att springa på toa och kissa. Jag börjar också känna av att jag väger mer och att tyngdpunkten i kroppen har flyttats. Älsklingen har faktiskt kommenterat att jag går på ett annat vis nu.

Magbilder vecka 31 (30+0)



Nu har över 75% av graviditeten gått och jag börjar fundera desto mer på förlossningen nu och även på tiden efter Lillan kommit. Nu är det inte långt kvar!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Grattis till bebisen (: fin mage!

2011-10-28 @ 21:40:40
URL: http://djonnan.wordpress.com
Postat av: Elina

Tack :D

2011-10-30 @ 20:08:45
URL: http://embry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback