Vecka 25

2011-09-16 @ 10:33:50

Idag går vi in i tredje och sista trimestern! Det är 111 dagar kvar till beräknad förlossning, vilket betyder att 60,4% av graviditeten har passerat. Lillan är ungefär 33 cm lång, fötter är ungefär 5 cm långa och hon väger runt 700 g. Jag har gått upp till 57 kg, vilket betyder att jag gått upp typ ett kilo på en vecka. Nu går det undan! Min livmoder är nu i vecka 25 lika stor som en fotboll - helt otroligt - hur kan en fotboll få plats där inne? Då förstår jag varför jag behöver springa och kissa på nätterna!

Magbilder vecka 25 (24+0)


Kommentarer
Postat av: sara

Det är jättekul att följa dig! Hoppas allt är bra med dig Elina! Kram

2011-09-16 @ 13:13:42
URL: http://hubbaskompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback