Vecka 27

2011-10-01 @ 00:58:48

Idag gick vi in i vecka 27 och det har lillan firat med att sparka och göra extra många kullerbyttor i magen idag. Varje gång jag satt mig ner har hon börjat snurra runder där inne, och även när jag stått eller till och med gått har hon sparkat ovanligt mycket idag. Jag klagar dock verkligen inte, jag älskar att känna henne och det känns tryggt att veta att det är en aktiv bebis.

Magbilder vecka 27 (26+0)


Nu är lillan ungefär 27 cm lång och väger runt ett kilo. Vi har 97 dagar kvar till beräknad förlossning, vilket betyder att 65,4% av graviditeten har passerta. Helt otroligt, typ två tredjedelar av graviditeten har alltså redan gått!

Nu är det dags att sova för ytterligare en underbar dag i Wien imorgon! Gutten nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback