Välkommen sömn

2012-08-09 @ 08:38:00

Lyckan fortsätter - Neda sover hela nätter! Älskade välling! Men konstigt nog ville hon inte ha någon välling igår kväll, men trots det sov hon hela natten och vaknade glad som en solstråle. Dock hade hon ätit en stor portion gröt igår kväll lite senare än vanligt. Jag älskar dessa nya rutiner! Idag är det dags för mammaträff. Det ska bli riktigt kul att träffa alla igen efter detta semesteruppehåll från min sida. Bebisarna lär ju ha växt en hel del - precis som Neda. Ikväll tänkte jag även ta upp träningen efter semestern, superladdad. Känns extra viktigt att träna nu när jag slutat amma och bara äter för en person igen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback